NYE MEDLEMMER

Har du lyst til at prøve karate?

Få en gratis prøvetime

Har du lyst til en særlig motionsform, som udvikler din fysiske styrke, mentale overskud, balance, kondition, personlige netværk og evne til at forsvare dig selv? Så kom ned i klubben og få en prøvetime. Du er altid velkommen.

Vi træner traditionel karate i Sydkystens Karate Klub. Den stilart vi træner hedder Okinawa Goju Ryu. Det er en af de ældste karatestilarter i verden og der trænes i de metoder der er blevet overleveret fra Goju Ryu's grundlægger Chojun Miyagi - Læs mere her

Kom og prøv

Skulle det være en sport, du eller dit barn har lyst til at gå til, så kom og prøv det et par gange, inden du bestemmer dig. Mød op i afslappet træningstøj og bare tæer.  Vi glæder os til at modtage alle nye medlemmer og håber at I bliver lige så glade for karaten som vi er.

Vores dojo (træningssal) ligger på adressen: Håndværkerbyen 20A, 2670 Greve

Kontakt

Hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte vores chefinstruktør Lars Pedersen på enten tlf. 60 62 30 80 eller lars@sydkystenskarateklub.dk